Lowongan Terbaru TRANS 7 November 2013

Advertisement
kolom iklan
Berbagi informasi Lowongan Terbaru TRANS 7 November 2013 untuk anda yang sedang mencari lowongan kerja terbaru bulan ini, loker ini dari perusahaan terkemuka dan BUMN, selain itu ada lowongan bank, guru, fresh gratuated dan lainnya, 


Lowongan Terbaru TRANS 7 November 2013


Saat ini TRANS 7 membuka  lowongan kerja untuk menempati beberapa posisi, yaitu : 

ACCOUNT EXECUTIVE
persyaratan:
·         Pendidikan minimal S1
·         IPK minimal 3,00
·         Mampu berkomunikasi dengan baik
·         Mampu mencapai target
·         Mampu memotivasi


ACCOUNTING (ACC)
Requirements:
• Bachelor Degree from Accounting, with GPA Min. 3.00
• Good analytical thinking and communication skill
• Have Brevet Tax Certification is an advantage


ADMINISTRATION (ADM)
Requirements:
• Diploma or Bachelor Degree from any majors with GPA Min. 3.00
• Good communication skill, flexible, energetic, and able to work under pressure


ASSESSOR For EMPLOYEE ASSESSMENT (ASSESSOR)
Requirements:
• Psychologist, preferably graduated from reputable university with GPA Min. 3.00
• Have good knowledge of psychological assessment and competency-based assessment methodology
• Good analytical thinking, interpersonal, and communication skill.


AUDIO PERSON (AUDIO)
Requirements:
• Diploma or Bachelor Degree from any majors with GPA Min. 3.00
• Preferably have a knowledge and skill in Recording & Mixing Audio.


CAMERA PERSON (CAMPERS)
Requirements:
• Diploma or Bachelor Degree from any majors with GPA Min. 3.00
• Have knowledge & skill in Camera Standard Operationg Procedure
• Have basic knowledge in video editing.


CONTROL ROOM (CR)
Requirements:
• Diploma or Bachelor Degree from any majors with GPA Min. 3.00
• Willing to work on a shifting schedule.


DUBBER / VOICE OVER (VO)
Requirements:
• Diploma or Bachelor Degree from any majors
• Experienced as a voice over
• Willing to be a full time employee
• Attach your sample audio


EDITOR (VE)
Requirements:
• Diploma or Bachelor Degree, preferably from Information Technology / Broadcasting with GPA Min. 3.00
• Experienced in editing software and graphic computer
• Willing to work on a shifting schedule.


EVENT & PUBLISHING (EVP)
Requirements:
• Bachelor Degree from any majors, preferably from Communication with GPA Min. 3.00
• Good communication skill, energetic, and able to work under pressure.


FLOOR DIRECTOR (FD)
Requirements:
• Diploma or Bachelor Degree from any majors with GPA Min. 3.00
• Have an interest in attracting audience
• Good communication skill, energetic, and able to work under pressure


HUMAN RESOURCES OPERATIONS SECTION HEAD (HRO)
Requirements:
• Bachelor Degree from any majors, preferably from Human Resources Management / Law / Psychology / Economy. 
• Min. 5 years experience in Employee Relations / Industrial Relations.
• Good analytical thinking, leadership, interpersonal and communication skill.


INTERNAL AUDIT (IA)
Requirements:
• Max. 27 years old, Bachelor Degree in Accounting from reputable university with GPA Min. 3.00
• Min. 2 years experience in Internal Audit / Public Accountant
• Good analytical thinking and communication skill.


IT SUPPORT (SSP)
Requirements:
• Diploma or Bachelor Degree from Information Technology with GPA Min. 3.00
• Have a good skill in networking & troubleshooting
• Willing to work with shifting schedules.


Send your CV and Recent Photograph (Max. 500KB).
All files must compressed into single zip file, and send to: recruit@trans7.co.id or recruit.trans7@yahoo.com


Cukup sekian informasi Lowongan Terbaru TRANS 7 November 2013 yang dapat kami sajikan untuk anda. Besar harapan kami bahwa anda dapat sukses dan memperoleh pekerjaan yang anda cari. Untuk informasi yang lainnya anda juga dapat membaca Lowongan Terbaru SMARTFREN Medan Desember 2013 dari kami

+++

Jika Anda rasa informasi lowongan kerja ini bermanfaat untuk Anda dan teman-teman lainnya, silahkan share di akun social network anda (FB, Twitter, G+) melalui tombol share yang ada di samping kiri atau di bawah artikel ini, 


Advertisement
kolom iklan
Lowongan Terbaru TRANS 7 November 2013 | Unknown | 5

0 komentar:

Post a Comment